02/11/2011 - admin

15.000 iPhone icons. An Incredible Freebie

Hello everyone! Just as you enjoy downloading free stuff, we enjoy giving freebies away! That's why today we want to present this awesome and complete set of iPhone icons for you to use in your next projects, your website, your mobile apps or just to decorate your desktop! This set features pixel perfect icons, even in smaller sizes...

And that's not all. You can choose from all the sizes available, ranging from 512 x 512 to 20 x 20...

Want anything else? Yeah! they are fully editable vector PSDs...

And there's even more: there are several add-ons included, so you can customize every feature of one specific product...

So, Wait no more! Download this amazing and perfectly designed iPhone icons here, and don't forget to share your love with ReTweets, Comments and Likes :)

ThemeShock

19 Responses to “15.000 iPhone icons. An Incredible Freebie”

  1. I paid, but no download links, wtf??

  2. whaatNo Gravatar
    November 3rd

    no download links?

  3. vegazvegazNo Gravatar
    November 3rd

    Where is the download link?

  4. you paid for freebie? lol

  5. masihNo Gravatar
    December 9th

    it isamazing

  6. eldiva
    February 22nd

    soo cool

  7. Angel CeballosNo Gravatar
    March 3rd

    I paid for the iPhone icon set (Premium $19 for commercial license, and source files) and received no download link. I demand the link or at least answer the emails I sent to you regarding this order problem.

    Thanks in advance. 

    – Angel Ceballos

  8. Crap customer service, sow on mailing, slow on links to login…just crap!!!

  9. Cleber RamosNo Gravatar
    June 4th

    Bom dia,

    Comprei um pacote de icones e gostaria de saber como faço para adquirir a nota fiscal do produto?

    Os seus icones são muitos legais, pretendo comprar mais, mas preciso saber se vai ter nota fiscal!

    Obrigado,
    Cleber Ramos

  10. Cleber RamosNo Gravatar
    June 4th

    Good morning,

    I bought a package of icons and would like to know how to get the invoice of the product?

    Your icons are very cool, I want to buy, but need to know if there will be invoice!

    Thank you,
    Cleber Ramos

  11. haha
    June 21st

    don’t you guys get it its a scam, why would someone advertise so much about free stuff lol

  12. ManauriNo Gravatar
    November 7th

    Excelentes!

  13. dimyianNo Gravatar
    April 6th

    cool job! 

  14. adminNo Gravatar
    April 10th

    Thanks for your feedback! We are really glad to see it was useful. Stay tuned for coming posts. Cheers.

  15. bow
    June 23rd

    wow!
    well job

  16. adminNo Gravatar
    June 24th

    Thanks a lot for the input, hope you enjoy!

  17. TarkanNo Gravatar
    July 3rd

    Where is the download link ?

  18. adminNo Gravatar
    July 5th

    Please check your inbox (also spam) or please try once more.

  19. adminNo Gravatar
    July 8th

    Hi, 

    If you still need assistance, send your inquiry to help at iconshock dot com

Leave a Reply

*